Skocz do zawartości

Pytanie nowego karawaningowca - bezpieczeństwo.


Krystian

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie. Jak wygląda sprawa bezpieczeństwa podczas jazdy i na kempingach.

 

Jestem od pół roku karawaningowcem. Mam za sobą dwa wyjazdy nad J Sulejowskie (U Łysego i U Bosmana) i jestem bardzo zadowlony. Polecam wszystkim. Bardzo fajne kempingi, ale bardzo różniące się od siebie. Podróżujemy tylko w dwie osoby (ja i żona).

 

Chciałbym dowiedzieć się czy komuś zdarzyły się jakieś przykre zdarzenia typu, kradzież, zaczepki, chuligańskie wybryki, nie daj Boże napad.

 

Mam tu na myśli krajowe i europejskie kempingi.

 

Mam świadomość, że nie wszędzie tubylcy wiedzą, że na turystach zarabia się.

 

Proszę napiszcie czy jeżdzicie w paczkach (kilka osó:][/img]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 47
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jeżdżę po Europie od 12 lat - Włochy, Francja,Hiszpania,Chorwacja,Czarnogóra, Austria. Nie miałem do tej pory najmniejszego zdarzenia, kradzieży czy choćby jakiejś burdy na kempingu.Sprzętu turystycznego nie chowam a i sprzęt nurkowy niejednokrotnie suszyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach